איך שלא תהפכו את זה, אנחנו חיים היום בעידן סופר-תחרותי. מי שמרגישים את התחרות הזאת על בשרם באופן המשמעותי ביותר הם בעלי הענפים העצמאיים, אנשי העסקים ובכלל – כל אנשי הקריירה. הסביבה התחרותית מחייבת אותנו להיערך לה בהתאם.
לשם כך עלייך להסתכל עלייך כמו למוצר. מוצר שצריך שיווק, פרסום, נוכחות – ויותר מהכול – מיתוג. אחר כך צריך לדעת לנהל את "העסק" כמו שצריך ולהציג את מוצר בצורה הנכונה.
תחום הרפואה הקוסמטית צובר תאוצה בישראל – כמו בכל העולם. עם התאוצה בא גם המרוץ לליבו של הלקוח (או לרוב הלקוחה במקרה הזה). תתפלאי אבל היום גם קוסמטיקאיות צריכות מיתוג אינטרנטי למזלם, ואולי גם למזלנו, יש להן את הבמה להציג את מרכולתן. חשוב מאוד לעשות סקר מקיף ולאגור כמה שיותר מידע על מנת שתוכלי לבחור בטיפול הנכון. איפה תוכלי לעשות זאת? באינטרנט כמובן.
נצלי את האינטרנט כדי לאסוף מידע ועל הטיפול ולעשות סקר שוק. ביקור באתר כמו שלנו יכול לעזור לך להגיע הרבה יותר מוכנה לטיפול. זכרי שלעתים הטיפול הקוסמטי או הפלסטי כרוך בכאבים בתופעות לוואי ומקרים יותר שכיחים בחוסר שביעות רצון מהתוצאה. לעתים חוסר שביעות הרצון הזאת היה רק פסיכולוגית.
נסי להקיש במנוע החיפוש גוגל "ניתוחים פלסטיים" או "רפואה קוסמטית" ותקבלי אינספור שמות עם קישורים למטפלים, מכונים, רופאים, מנתחים, קוסמטיקאיות – וזה עוד לא הכול. לעיתים, תראי מודעות שיפנו אותך למטפלים רופאים ומכונים אחרים.
בתחום הזה, המיתוג האישי מתבצע באינטרנט. לצד מאמרים של בעלי המקצוע תוכלו גם לקרוא מאמרים שלהם ואפילו להביט בתמונותיהם. פתאום תגלי שד"ר שדיבר אתך בטלפון הוא הרבה יותר צעיר ממה שחשבת. דעי שהיום, אין מקום טוב יותר מהאינטרנט על מנת לקבל אינפורמציה על ניתוחים פלסטיים.